آموزش پایتون برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

Scratch برای آموزش در قالب ایجاد کمیک یا بازی است. Scratch همچنین می تواند برای اهداف آموزشی مورد استفاده قرار گیرد  آموزش پایتون برای کودکان و می تواند برای ایجاد تصاویر در برنامه ها برای کلاس های موضوعاتی مانند تاریخ ، زیست شناسی و فیزیک و همچنین برنامه نویسی واقعی استفاده شود. علاوه بر این ، آخرین نسخه ، Scratch 2.0 ، عملکرد ویرایشگر صدا را اضافه کرد و امکان کار با انواع مختلف داده ها را افزایش داد.

 

 

پایتون یک ابزار قدرتمند برای ایجاد برنامه ها برای اهداف مختلف است ، حتی کودکان می توانند از آن استفاده کنند. با تشکر از نحو واضح و ساده ، شروع برنامه نویسی آسان است. خواندن پایتون مخصوص کودکان آسان است و سایم های تعاملی به شما امکان می دهند طراحی برنامه ها را شروع کرده و نتیجه بگیرید. علاوه بر زبان و ساختار ساده یک سیم کارت تعاملی ، برخی از ابزارها می توانند یادگیری را سرعت بخشند و انیمیشن های ساده ای را برای بازی های ویدئویی ایجاد کنند.

 

Ruby یک زبان برنامه نویسی عالی است که "بهترین دوست برنامه نویس" نامیده می شود و به عنوان ابزاری عالی برای توسعه برنامه های وب شناخته می شود. روبی به عنوان یک زبان بسیار خوب با جامعه ای بسیار فعال و دوستانه شناخته می شود.

 

PHP زمانی محبوب ترین زبان برای نوشتن وب سایت ها و برنامه ها بود  iranian cyber ، اما امروزه PHP کمی منسوخ به نظر می رسد ، به ویژه هنگامی که صحبت از پروژه های بزرگ برای بازار جهانی می شود. با این حال ، PHP به دلیل سهولت توسعه و بسیاری  آموزش پایتون برای کودکان از پروژه های کوچک ، می تواند به عنوان زبان اول برای کودکانی که در حال یادگیری کد نویسی هستند ، توصیه شود.

 

جاوا دومین زبان برنامه نویسی محبوب در جهان است که به طور گسترده ای به عنوان C استفاده می شود ، اما دارای کاستی های کمی است. جاوا برای توسعه محصولات بزرگ و پربار برای شرکت های بزرگ چند ملیتی و برنامه ها و بازی های کوچک برای Android مناسب است. این قابلیت چند جهته جاوا را به یکی از بهترین زبان ها برای یادگیری کودکان تبدیل می کند.

 

جاوا اسکریپت یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است. البته ، این به لطف توسعه وب است ، زیرا جاوا اسکریپت برای نوشتن جلوی هر برنامه تعاملی استفاده می شود که باعث می شود مرورگر همان ابزار کار هزاران برنامه کاربردی آموزش پایتون برای کودکان سنتی دیگر باشد. این باعث می شود یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی باشد که می توانید به بچه ها معرفی کنید.

 

مایکروسافت Code Jumper را معرفی کرد ، یک زبان برنامه نویسی فیزیکی که برای آموزش مهارت های اساسی برنامه نویسی به کودکان کم بینا و کم بینا طراحی شده است. کدپوش ها ماژول های بلوکی با اشکال و سیم های مختلف هستند و در ترکیب های مختلف به هم متصل می شوند. کودکان می توانند برنامه هایی بسازند که داستان بگویند ، موسیقی بنویسند و حتی شوخی کنند. خود بلوکها با رنگهای متضاد روشن رنگ آمیزی شده اند  آموزش پایتون برای کودکان تا کودکان کم بینا بتوانند آنها را تشخیص دهند و مواد خاصی که از آنها بلوکها ساخته شده اند با لمس آنها را تشخیص می دهد.

 

لوگوی زبان برنامه نویسی در MIT در سال 1967 ایجاد شد. از این لحظه به بعد ، لوگو همچنان در حال تکامل و بهبود است ، در حالی که ویژگی های اصلی خود را حفظ می کند. لوگوها به طور گسترده در یادگیری برنامه نویسی برای کودکان استفاده می شود. دستور اولیه آموزش پایتون برای کودکان بسیار ساده است. در لوگو ، هنگام وارد کردن یک فرمان ، لاک پشت روی صفحه حرکت می کند و فرمان را اجرا می کند و در این فرایند ، کودکان می توانند چیزی را که فکر می کنند رشد دهند.

 





:: بازدید از این مطلب : 1197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: